Jak to vše začlo?
Vítejte na novém eshopu Mikemoda.cz!
Milé dámy,
jmenuji se Michal a možná vás překvapí, že jsem obyčejný pošťák, který se rozhodl postavit se neobyčejnému problému mé ženy - „Nemám co na sebe!“. Moje žena neustále zápasí s nedostatkem oblečení: „Tohle je staré!“, „Tady mám dírku“, „Leze mi špek...“ a tak dál. Určitě to znáte všechny! Když jsem viděl, jak moc tento problém trápí moji ženu, uvědomil jsem si, že je to problém, který má pravděpodobně každá z vás. A tak se zrodil nápad na tento eshop.
Cesta k vytvoření eshopu
Hledání dodavatelů a začátky
Po rozhodnutí vytvořit eshop jsem začal hledat dodavatele. Objevil jsem spousty možností, ale žádné ceny u produktů nebyly zveřejněné, a registrace byla možná pouze s IČO – které jsem samozřejmě neměl. Prošel jsem papírovým peklem, abych vyřídil všechna potřebná povolení. Když jsem se konečně dostal k dodavatelům, zjistil jsem, že oblečení za desetikoruny nenajdu 😊. Ale nevzdal jsem se, a sedl jsem k počítači, abych našel ty správné kousky pro Vás.
Sklad a první objednávky
Balíky začaly přicházet. Ale kde bude sklad? Máme jen byt 3+1, takže jediná možnost byla ložnice. Moje žena přišla o svůj vyšperkovaný pokoj a já o své pohodlí. Přestože jsem neměl ani základní vybavení, jako pracovní stůl a regály, zvládl jsem to. Vše nutné pořízeno, volá kurýr od dodavatele "Jdu dolů." (4. patro) Přijede a vyhodí tři třicetikilové "balíčky" na chodník. Jo a zmínil jsem, že nemáme výtah? 😊 Ale nějak to zvládnu! (s kyslíkovou maskou)
Vytvoření eshopu
Problémy a výzvy
Kontroloval jsem produkty a byl jsem nadšený – materiály, barvy, střihy, všechno vypadalo skvěle. Pak ale přišel čas na vytvoření eshopu. Hledání poskytovatele, nastavení, přidávání produktů – to všechno mě stálo spoustu času a nervů. Ne jsem IT odborník, moje dovednosti začínají a končí u sledování YouTube 😊. Po zakoupení všech nezbytných programů a doplňků jsem se pustil do úprav vzhledu eshopu.
Nastavení a marketing
Vzhled eshopu zahrnoval bannery, carusely a další aspekty, které jsem musel studovat a upravovat. Následovalo nastavení emailu, GDPR, obchodních podmínek a další administrativní úkoly. Eshop začal vypadat dobře - produkty byly nahrané, ceny nastavené, popisky napsané a dopravci domluveni.
Propagace eshopu
Když jsem zadal adresu eshopu do vyhledávače, nic se nezobrazilo. Po dalším kole nápověd a videí jsem pochopil, že je třeba zadat hodnoty pro vyhledávače a možná i platit za reklamu. Proto jsem se vrhnul na Facebook, Instagram a tisk letáků - doufám, že to stará zvládne (myslím tiskárnu) 😄.
Jsme tady pro Vás
Po všem tom úsilí mohu říct, že jsem připravený postarat se nejen o svou ženu, ale i o vás, dámy! Už nikdy nebudete muset řešit „Co si mám vzít na sebe?“ Odpověď je jednoduchá - máte nás! Průběžně doplňuji nové zboží a doufám, že už nikdy neuslyšíte větu „Nemám co na sebe...“.
Děkuji vám za vaši podporu a těším se, že vás na našem eshopu Mikemoda.cz potěšíme!
S pozdravem, Michal.