Jak to pokračuje dále?

Jak to vše pokračuje

Milé dámy, ženy, dívky a paní,

pokud jste četli můj příběh o tom, jak začal náš eshop, možná vás bude zajímat pokračování.

Eshop je spuštěn

Eshop je tedy úspěšně spuštěn (úspěšně znamená, že můžete dělat objednávky)😊. Snažím se vytvářet různé reely a videa o našich produktech, používám k nim poutavou hudbu, abych vás zkrátka zaujal. Chci nalákat co nejvíce žen na naše stránky a uspokojit jejich módní požadavky, trendy a chutě. Sakra, to zní divně, ale četl jsem na dalších nápovědách, že nejlepší je psát přirozeně😊.

Neustále upravuji stránky s obsahem, vytvářím filtry a dělám různé zlepšováky, aby pro vás bylo vše přehledné, srozumitelné a jednodušší. Jasně, řeknete si, že to má přece každý eshop, ale ne každý eshop vytváří pošťák s nulovou znalostí IT. Ano, později se poklepu na rameno… snad.

Video výzvy

Vrátím se k těm videím. Natočit video zvládne dnes už novorozeně, tak co bych to nezvládl i já? Jo, zvládnu, ale ne s naším psem, Rockym (dobrman, cca 50 kg). Musím přiznat, že ho v posledních dnech trochu zanedbávám, a proto kdykoliv se pohnu od PC, mám ho doslova na zádech. Natočit video se psem na zádech se nám vůbec nehodí. Jenže Rockyho nezajímá, že mám nějakou práci – chce si hrát. Nepomohly úplatky, slibování ani lehké vydírání… Jak to nakonec dopadlo, můžete vidět zde…

První objednávky ...

Jak už jsem zmínil, eshop je spuštěn, ale zatím žádná objednávka. To je asi normální, nemůžu přece čekat, že se eshop rozjede okamžitě, nejsem naivní. Po pár dnech stále žádné objednávky – jsem zoufalý (možná malinko přeháním, ale nemělo to k zoufalství daleko). Co dělám špatně? Mají to tak všichni začínající eshopaři? Je to normální?! Možná nejsme moc vidět, možná nejsme vůbec vidět. Nebo jsme to přehnali s cenami?

Rodinný průzkum ceny

Dal jsem své ženě úkol – obhlédnout kamenné obchody s podobným zbožím a zjistit přibližné ceny. Netvářila se nadšeně, ale má to být rodinný podnik, tak co? Já bych přece vypadal hodně divně při průzkumu dámských šatů.

A tak tedy šla, narazila na malý, milý obchůdek s podobným sortimentem. Ze začátku vypadalo vše jako při běžném nákupu. Jakmile se ale obchůdek vyprázdnil, oči paní prodavačky padly na moji ženu, která obracela šaty vzhůru nohama, hledala etikety, visačky, informace o materiálu, ceny. Prostě nenápadná jako slon v porcelánu. Když si konečně moje žena všimla (rozcuchaná, spocená a celá nervózní), že je sledována velmi podrobným pohledem prodavačky, s pitomým dotazem, jestli vůbec mají nějaké šaty v její velikosti, doslova vypadla ven. Co si paní prodavačka myslela o mojí ženě, se nedozvíme. Jedno ale vím jistě…

Na další úkol se mi prý moje žena může, s prominutím, vysrat.😂

Děkuji, že jste se podívali na pokračování mého příběhu. Doufám, že se vám náš eshop bude líbit a najdete na něm přesně to, co hledáte!

Dámská móda mikemoda.cz